Min nya hårfärg

Igår var jag till frisörskolan och lät Sanna färga mitt hår. Jag var ute efter grått / ask färg, och den kvinnan lyckades riktigt bra, trotts att alla tittade på mitt oranga hår mitt emellan färgningen och toningen. Men jag trodde verkligen att resultatet skulle bli bra ! Och tänka sig det blev helt toppen :)
Extra bra är det att det är billigt att färga på frisör i stället för att gå till en färdig utbildad som skulle ta över 1000 kr för det Sanna gjorde på mig ! :)

Före


Det pricka i utväxten är från min förra färgning som inte alls blev vidare bra i hårbotten,
längderna var det ej något fel på men hårbotten såg förjävlig ut!

Under


Efter


Mitt hår har en liten nyans i blått men detta kommer att försvinna efter jag har tvättat det några gånger!

Dom småa bilderna är klickbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0