Ny mobil telefon

Nu har jag haft min mobil i ett år och åtta månader, och den har lagt av för någon månad sedan, nu kan jag ej ladda den utan får ladda Micke mobil och byta batteri.. Sedan är den så glapp i hörlurs utgången att jag får använda mycket tejp för att få ut något ljud ut den, och inte nog med den alarmet brukar sluta fungera också..

Alltså har den sett sina bästa dagar och behöver bytas ut, jag har kollat runt här på nätet efter en mobil som ska ha bra kamera med blix och även ett helt okey ljud som fungerar med headset.. Och vad hittade jag då ??

Nya Sony ericsson Satio 5200kr Vilket fynd = not, men det är denna jag är såld på, ska spara pengar några månader så köper jag den : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0