Onsdag

Tiden går fort när man har roligt..
Just nu ligger Silver och leker / sover i bädden med det blåa spöket ! Han tog till och med insiativet att leka med den själv, inte dåligt inte dåligt..
Natten har gått bra gubben har fått sova i bädden nedanför sängen och jag har legat och bossat i sängen min ;)

Nu väntar jag på att Maria ska komma över så vi kan gå på häst och hundliv och köpa ett halsband samt se efter ett täcke till lillen..

Körskolan och Af idag, kom sen till körskolan så Sandra fick plocka upp mig körde hyffsat bra resten av lektionen.. Och till mötet på af hade jag varit lat och inte gjort något på mitt cv så vi pratade mest och ska sätta mig i kväll och fixa cv ! i alla fall en början på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0