Vilken otur

Jag har vaknat tidigt idag, halv elva.. Tack vara min pojkvän som ringde och sa godmorgon :)
Så vad tänkte jag ladda med då ? se senaste 90210 och äta en stadig frukost, men icke att dom
har lagt ut 90210 ännu då, för jag tror inte jag har fattat detta helt fel att det inte visades igår ?
Fast när jag tänker efter har jag garanterat gjort det..

Idag tänkte jag ta en dags pass på Nova, alltså runt lunch tid, har ännu inte bestämt vilket upplägg jag ska köra men det känner jag efter när jag väl är på plats.. :) Är lite för feg för att köra ben har haft värk i ljumskarna i 4 nätter och igår natt gjorde knäna också sig märkbara, så ben skippar jag i några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0