Att fylla år

Ja under denna vecka ska det firas två födelsedagar, och båda är min och min älsklings ;)
För i morgon fyller kära lilla Micke 23 år, det vill säga att i morgon är han 5 år äldre än mig..
Iallafall på siffror, men jag kommer snabbt igen för på Fredag fyller jag 19 år, och jag har faktiskt inga som helst planer på denna dag och kväll.
Jag har ju knappt kommit ihåg att jag fyller år, för ni vet det enda som jag räknar ned till nu är när Micke kommer hem så efter det kan jag börja bry mig om andra datum också..

Så nitton det är inte speciellt stort, enligt mig måste man läs jag börja bete sig lite mer vuxet, när man är arton kan man ju komma undan med att jag är bara arton..
Men nitton däremot då måste man ta lite mer ansvar för snart är man ju i tjugoårs åldern vilket kommer bli fantastiskt roligt, fast lugn nu ska ta ett år i taget, alltså börja med nitton.

Ja så på Fredag gäller det , kanske att jag ska börja planera vad som ska hända ?!
Förra året hade jag en super duper födelsedag med alla nära och kära vänner, kommer bli lite svårt att slå det.
Men återkommer med planerna när jag kommer på dom :)


Stor cheeej som skär tårtan själv ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja det är lugnt ;) nu är dom jo borta.. Fan tårtan du hade förra året var grymt god! ;-)

2010-01-03 @ 21:13:51
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0