Fikabröd till en nitton årig cheej

Nu tinar jag allt mitt frysta fika, hoppas att det inte blir skit till i morgon bara :)
Sedan har jag hållt på sedan klockan sju och göra två stycken tårtor, med denna ugn så får man ha nästan dubbelt så länge i värmen, något jobbigt men gott kommer det att bli ! :D
Så i morgon gäller det i morgon blir jag större cheej, jag är både glad och inte. Kul att fylla år men tråkigt utan älskling samt tråkigt att inte kunna säga men jag är ju bara arton ;P

Men har ännu inga planer för kvällen vet ej om jag tänker ta mig ett glas eller två ! :D

Nej nu ska min trötta kropp poppa popcorn och sedan lägga sig i sängen för att mysa till en film och slockna som en princessa, väntar ivrigt på att Micke ska ringa och väcka mig i morgon ♥


Jag under förra årets tårtbak

Tårtan den log åt mig ;)


Jag under årets bak, i år ser det däremot ut som att jag har fått en sats i munnen ; ) HAHA


I år fick jag ingen smilis, men det ser ut lite som ett Z och jag kan lova att zorro inte var i farten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0