Lista

Är du..

Arrogant: Oftast

Osäker: aldrig

Trött: alltid

Intressant: ALLTID

Smart: ja

Barnslig: ofta

Liten: intnej

Lätt: att ha och göra med - NEJ

Skoltrött: nej

Rolig: det tycker jag

Pratglad: alltid

Frågvis: Alltid

Organiserad: yes

Hälsosam: yes

Blyg: aldrig

Attraktiv: självklart

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: ibland

 

 

Har du..

För många vänner: 350 av mina närmsta vänner på FACEBOOK

Förföljelsemani: neeej

Tvångstankar: neej

Färgat håret: ja

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: 7st

Egen dator: yesss och en vi delar på ;)

Gjort bort dig rejält: Det bjuder jag på

Bra självförtroende: Ja

Komplex: nej, ibland när jag har mina dåliga dagar

Kysst någon: har aldrig hänt

Haft sex: jag är oskuld

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nepp

Dumpat någon: Yess

Stulit någonting: Aaa

Gjort något olagligt: Se ovan 

 

Vem..

Saknar du: Min pojkvän och min mamma

Vill du döda: Dom jag blir sur på men min självdisciplin tillåter mig inte att göra det ;)

Rörde dig sist: Jag själv hm annars någon idag i luleå antar jag

Slog du sist: någon på krogen

Kramade du senast: Micke

Kysste du senast: Micke

Skrev du till sist: Maria

Vill du vara som: Anne-Lie Wall en riktigt tjej

Sårade dig sist: vet ej ??

Vill du bli galet full med: mig själv

Gjorde dig riktigt glad senast:  Micke picke päron pung hahaha

Fick du sms från senast: Carro annars var det Halebop och h&m

Ringde dig senast: Maria

Ska du gifta dig med: Mikael Wallerström han ska bara fria först

Får dig att skratta: Alla i min närhet

JAG tycker att det är riktigt kul detta med listor, och sedan har jag ju rätt så lite att göra just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0