Ny veckan nya tag

Denna vecka kommer att vara den bästa veckan hittills på detta år :)
Och jag ser riktigt fram emot att få gör alla roliga saker som ska göras !

Veckans planering

Måndag idag : Gym Rygg & Triceps, Träffa mamma
Tisdag : Systers två års dag, baka polkagrisar med Maria, Gym Bröst & Biceps
Onsdag : Tandläkaren med Maria, Gym Ben & Mage & Axlar, Städa lägenheten
Torsdag : Workshop på Furhud med Elin, Tvätt tid, Gym Bröst och Biceps
Fredag : Haparanda- Shopping - IKEA - Skopunkten - Middag på Kina & Träffa micke
Lördag : Luleå- Shopping, Middag med goa vänner, trevlig utekväll med hemlisa på schemat
Söndag : Mys söndag, en sväng till Holmen för att träffa familjen, gym Bröst & Biceps 
Måndag : En spontan dag !

Och även tänker jag fylla denna vecka med massor av spontanitet  och jag vet att jag kommer ha det riktigt trevligt ♥ och garanterat en massa mys



Och så här glad planerar jag att vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0