Nyårsdagen

I dag har vi hunnit vara och hälsa på mickes mamma, samt min pappa ! :)
Och även tagit ut en sovmorgon till klockan elva ;)
Kvällens plan är att åka till Maria och kika på film och sedan ska micke tillbaka till Happis..

Går kvällen kan jag ta i korta drag

Massor med pussar, musik, vin, alla ♥- vänner, skratt, godmat, idioter, min älskling,
flera olika fester, massor med bilder, ett tolv slag som jag och M tittade på tillsammans,
Ny musik, dålig musik, flera olyckor, en sjö blöt jacka,
världens bästa kväll tack alla som gjorde min nyårsafton 2009 till den bästa på många år :)



Jag hemma innan vi for :)


Mitt hjärta slår för dig, du är mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0