Onsdag 6 Januari

Nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller år :)
Och jag har faktiskt inte tänkt göra någonting ;)
Förutom att baka i morgon kanske, och klippa håret, och visa lägenheten, annars blir det en lugn dag..

Idag har jag stressat till Happis, på 20 min fixade jag mig, dusch, smink, hår, mat, kläder & Så klart prommis till bussen, där jag fick åka gratis bara för att jag är så snygg, eller så berodde det på att han inte tog kort och inte ville tvinga mig att hämta ut kontanter.. ?
Sedan på vägen hem glömde jag min klocka i happis men får tillbaka den i helgen.. Tur det

&
nu ska jag sluta skriva i uppsats form och läga mig i sängen för att se på film och dricka te, som sagt är utan soffa men köper nog en ny nu i veckan !

Förresten så är jag ännu förkyld och det gör mig så irriterad !

Hej då Ps Micke jag älskar dig för du är bäst ( efter mig så klart )


Jag dricker te osminkad och med mys koftan på ♥
Utanför mitt fönster just nu är det -23 grader, härliga vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0