Ordning och reda



I dag har jag varit och handlat en pärm till 2010 viktiga papper så som räkningar, lägenheten,
försäkringar, bilar, löner m.m
Till detta behöver jag en pärm och ett register, jag tycker om ett lite längre register så behöver man
inte oroa sig för att det blir för många kategorier ! :)

Ordning och reda det har jag det, för jag hatar när några viktiga papper försvinner därför är det bättre
att ha alla på en och samma plats ! Micke lät mig utan tvekan vara sekreteraren, för i år ska vi ha allting gemensamt. Micke har sämst ordning i sin pärm och jag har bäst ordning, så jag hade redan bestämt mig för att vara sekreteraren, nog för att jag tror Micke tänker sig mest sekreterare med glasögon och tajt kjol, det var i alla fall vad han sa åt mig ; ) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0