Söndag 31 / 1 - 2010

Jag har haft fullt upp dom två senaste dagarna..

På fredag blev det Happis och shopping på Ikea, Rusta, Jysk och så klart handlade vi mat :)
Vid tre tiden hämtade vi älsklingen och sen for vi och åt middag på Kina i Happis, mycket god mat med riktigt stora potioner..

Igår blev det shopping i Luleå, jag lämnade igen min kavaj, men kom hem med underkläder, skor, smink, leggings, en randig topp och ett par nya party feets.. Kan ta och visa allting lite senare i dag / kväll :)

På kvällen blev det middag med massa trevliga personer och sen for vi på bowlingen och bowlade skiten ur alla, i alla fall lät vi nog mest ! Jag lyckades även vinna över micke i totalen och i sista serien ( en av två ) Dock spelade simon två gånger åt micke, så alla säger att det var därför jag vann..
Dålig förlorare som jag är var jag riktigt grinig och skulle visa M att jag har så mycket bättre en han så när vi kom hem vid tolvtiden så satte vi oss och spelade Buzz till ps2 och vinnaren är = MIKAEL ! Jävla skit..

Today blir det duschen och sen ska vi på lunch till Maria och sen tänkte jag ta mig en vända på Nova

Ha en underbar söndag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0