Torsdag 7 Januari



Jag är så fyndig på mina rubriker, hihi inte alls :(
I dag har jag vaknat klockan tio efter en hemsk natts sömn, mina ljumskar har värkt i ett,
kan mer en gärna ge bort dom till någon som vill ta över mina problem ! Deal ??

Jag har i alla fall bliviti utbjuden på en luchdejt och en middagsdejt nu i helgen ( Fre & Lör )
Skönt att slippa laga med för en gång skull..
Fast ett problem har jag, borde verkligen fylla upp mitt kylskåp nu igen, det börjar se riktigt tomt ut,
bara min kära pojkvän kan behaga sig att vara hemma igen så slipper all mat bli gammal ! ;D

Thailand vet ni hur sugen jag är ? Nu är det snart ett år sedan jag for dit..
Och vad tror ni inte jag fick veta idag då? Jo att mor min ska utomlands om två veckor, kul för hon..
Skit för mig, för jag vill ju också åka precis just nu ! Fast blir tråkigt utan Micke ju :/

Nej men nu ska jag diska plocka till lite och sedan gå och köpa lite saker på gallerian !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0