Efter ca 2 månader

Så har jag faktiskt varit på gymmet idag !
Körde ett total upper body pass !
Ska jag vara ärligt är det nog bara 1m 3v Fy vad hemskt att jag inte har gymmat på så länge :(

Förutom att lycko hormonerna är på topp och mat förrådet är påfyllt, tror ni inte att jag glömde vätskan på gymmet? Yapp vattenflasken stod här hemma, orörd.. Jobbigt eftersom att jag brukar dricka nästan 2L när jag tränar ! Få fick springa till kranen och dricka istället:)


Stort plus var mp3n med nya låtar !!

Det blev
4 övningar rygg
3 övningar på bröst
2 övningar biceps
2 övningar triceps

Lite skillnad från mina annars monster pass som består av minst 8 övningar på varje muskel grupp !!
Biceps var den enda muskelgruppen som jag tappade på annars var kontakten på gärnet (Y) - tummen upp

Ska ta mig extra protein nu och sen lagas det middag,
har även kört ett efterpassmål med lasagnette :) MUMS!


 


Kommentarer
Postat av: jessi

Där det står "Just Do It", är det braller eller trosor eller vad? Och vart kommer det ifrån? =)

2010-07-14 @ 22:10:22
Postat av: Anne-Lie

Heello, byxorna är av märket Nike och det är byx-mudden som det står Just do it på, är fjol årets kollektion, årets är inte ligga snygga som dom jag har ! :)



Finns på Nikes hemsida :)



2010-07-15 @ 20:42:25
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0