En livs historia

Jag har inte varit bra på detta med bloggandet, något mms här och där men nu jävlar..

Dom senaste veckora har bestått av jobb umgåtts med nära och kära och faktiskt även sol.
Dom två senaste helgerna har jag varit på galej alltså besökt det lokala för spontan utgångar, båda har varit verkligen värt pengaran. I Lördags skulle jag och Sanna ut trotts min tidiga upp stigning på söndag, 07.30.. kl 22.30 var Carro över en sväng för att kolla till våran förskiva, egentligen flydde hon från den pågående festen som var hos dom, allt detta slutade med att jag och Sanna studsade upp av ett ord som Carro så, - Jag behöver inte ha hunden i morgon, och jag ska inte köra bil heller ! Äh jag hänger med..

Tre brudar prommade till hotellet vid midnatt där jag tog en tidigare hemgång vid 02.00 tiden i stället för 03.00 efter jag som skrivet skulle upp tidigt på söndagen..

Under dagen ( lördag ) var vi även och kollade på skoter körning över älven, skrattade riktigt mycket åt alla sänkta skotrar och hade det trevligt..

Jag har hunnit med bilbingo utan vinst, Sanna och Micke vann, men inte jag.. !!
Även solat två dagar förra veckan - en ledig dag plus en dag då jag gick delad tur..

Som ni kanske ser här nedan har jag beställt hem ett par nya skor som beräknas komma hem till mig i morgon, lycka

I morgon är jag ledig då tänkte jag mysa med lill pojken samt sola och bada !
För i morgon lovas det sol :)

Nu kommer det bilder


Sänkning av skotrar..

Solning

Lill hjärtat med kopplet runt kroppen

Spontan fest nr 1

Bil bingo ;)

Invigning av ute badet

Spontan fest nr 2

Lycklig vinnare

Spontan fest nr 0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0