Silver har hundbus

Igår fick Silver leka med Melindas Rally, utanför kyrkogatan sprang dom runt, mestadels ville både Silver & Rally bli jagade så det blev ingen riktig tafatt !

Nu på senaste ( två gånger ) har Silver fått leka med hundar i sin egna storlek och jag kan säga att det har gått riktigt bra, var lite osäker från början om han skulle busa eller inte, men tro mig lillen har mycket bus i sig. :)

Även igår blev det tvätt av honom och tro mig han blev fluffig riktigt kul att se när Silver kutar runt i lägenheten för att torka sig, har någon film på detta som jag inte har orkat lägga in ännu men det kommer ( när jag har tid det vill säga aldrig )

Lite bilder på snyggingen då :)


Hundbus


En rockig chihuahua !


Första simturen i sitt liv :)

Nä nu blir det sängen // A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0