Fixar och Donar

Micke sitter och fixar våra fiske spön så man kan för en gångs skulle fara ut och fiska !
Får se vilken dag det blir, men säkert någon dag denna vecka :)
Själv har jag tagit en power nap på ca en timme ( okey kanske lite längre ) och Silver ligger i sängen och skäller för att han inte får komma ned på golvet :/

Jag lyckades även komma 30 minuter för tidigt idag på jobbet, hur ofta lyckas man komma för tidigt på ett arbete? JA inte vet jag, men jag lyckades i alla fall så han köra in till stan igen och köpa mig snus.

Måste pumpa däcken på min cykel så jag kan börja cykla till jobbet, kommer bli riktigt skönt att börja dagarna med en cykeltur, nog för att det blir en kortis men det spelar ingen större roll !
I går köpte jag mig ett sommar kort på Nova, efter att jag har pratat med Kicki om att jag först till hösten tänker ta upp mitt spår ( något utsuddat sådant ) till instruktör igen !
Så betlade endast 500kr för gym i tre månader :)
Här även tagit flitighetskort till mig och M som vi ska börja fylla i nästa vecka ( då vi börjar träna ) tror nämligen att min hosta hinner försvinna innan dess.
Jag går runt på medicin så jag ska slippa hos ut mina lungor varje dag, fast det finns ett plus med denna hosta.... Magmusklera växer, alla småa rutor här och var ( revbenen ) har börjat synas flitigt, så i stället för torso 30min hostar jag en hel dag ! ;) SNACKA om bra TRÄNING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0