I bloggande stund

Sitter jag nu på arbetet, det ringer  inte speciellt mycket så då hinner jag även in på bloggen en sväng!
Igår vankades det återträff med klassen vi var ett tio tal personer hemma hos Carro för förfest, och sedan gick vi vidare till B4, där jag snabbt insåg att "- här tänker jag inte sitta en minut till " det var som att man hade gått på en helt annan fest, och återträffen hade suddats ut till MAX..
Så tog mitt pick och pack + Carro och Malin och gick till Danne i stället för att fortsätta festandet !
Där blev vi en stund innan värden för festen tyckte att det var nog, så då knatade vi hem, efter ett litet konstaterande att festen var död ( fanns inget sug kvar )
MEN jag kan säga att återträffen som mest innehöll kortspel och surr var riktigt riktigt trevlig, får bli en ny snarast ! Thanks alla för en toppen kväll !

Jag vaknade innan klockan i morse, hade skrivit in solning innan jobbet på schemat, så jag och familjen åkte ut till Pappa i byn och solade från 11.20-14-30 Skönt att få ligga ute och presse dom få dagarna då det är bra väder och jag inte arbetar !

Har börjat jobba klockan 16.00 och har nu trettio minuter innan jag slutar, ikväll planeras det fiskning och grillning ! Om denna plan blir utesluten så blir det film mys? Evnt utgång??

Jobbar 10-14imorgon så tänkte hålla mig pigg och redo för arbete i alla fall :)

Det var allt från mig, fixar in bilderna under morgon dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0