Lite segt

Med min mobil blogg, skickade för ett tag sedan men verkar inte vilja komma upp :/

Jag sitter i alla fall i Nyborg hos Maria och Johan , har precis grillat lax och ätit pressad potatis till :) MUMS !
Ska vara kvällens chaffis ( samma som igår ) Får se vart vi åker, tror det blir i lilla kalix..

I går var jag och M till happis det blev lite shopping för min del, har fotat bilder och allt tänkte lägga in dom i morgon när jag är hemma !

Vi har förresten ändrat om mer i köket nu, har borrat upp nya hyllor köpt en ny "kaffe bryggare" och lite smått och gott ! Tänkte börja med den stora renoveringen här snart, byte av kakel och nya färg samt nya spis och nya köks luckor..  :) detta kommer bli fint

Men ska fortsätta vara social nu, Puss och goo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0