08.00 Jag är vaken

Herregud vad irriterad jag blev i morse när Micke alarm ringde, så jag kunde inget annat göra en att stiga upp..
I all hast letade jag ett papper i pärmen men hittade det inte blev svin arg och kastade skiten åt sidan, vad ser jag efter att jag har gått på toan och tvättat ansiktet då? Jo att pappret var precis där jag letade. Kanske ingen stor ide att onda upp mig ändå ?? Men bara kanske

Micke är på jobbet och jag är allvarligt lite pigg, Silver är lite små tokig och har även hittat sig en ny favvo plats i hallen på mattorna " har stoppat tillbaka dom nu / tog bort dom när han kom hem till oss så det inte skulle hända någon olycka "

Vad har denna dag att erbjuda då ?
- Frukost / Lunch
Riskok till M lunch
Rastning & matning av Silver
- Tvätt tid 14.00-18.00
Gym träning och ev pass på TC
Städning här hemma
- Avbokning av läkartid

Och nu ska jag titta på nyaste Gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0