Anne-Lie skulle vara duktig..

Igår när jag och Carro var på ICA såg jag att dom hade jaffa apelsiner, och jag vet att Micke älskar dessa så jag köpte en stor påse på 1,8kg ! Och vad säger då micke när jag kommer hem ??

- Anne-Lie varför har du köpt clementiner för 62kr??
- Nej men det är ju dom där apelsinerna som du tycker om..
- Nää nu skojar du dom är för små detta är clementiner..
- Men sluta nu !!!
- Hahaha du ljuger nog vet du att det är clementiner ?
Jag blev lite sur för att han anklagade mig för att ljuga,
- SLUUUUUTA det är apelsiner jag ringer Carro ska du få se att det är apelsiner, och att jag trodde att det var det också...

Efter en timme när carro ringde upp fick jag reda på att jag gjorde ett misstag och köpte clementiner i stället för apelsiner, och jag som var så säker på min sak !

Allt för den goda sakens skull så klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0