Dagens citat

Jag - Hör här,  " Morgonmys, jag är helt för det. Men nu är det tredje dagen av fyra som jag kommer sent till jobbet eftersom att hon klänger sig fast som ett gips runt mig när jag ska kliva upp. Å andra sidan finns det ingen finare doft än när jag sticker in näsan i den sängvarma vinkeln mellan hennes haka och hals. Och det är totalt värt all banning från chefen. " Skrivet i Cosmopolitan " pojkvännens kärleksdagbok från februari 2010 "

Jag - Nu vet jag varför du alltid gör så på mig !

Micke - Vaddå?? När jag gör så här ( han sticker in näsan och luktar på min hals )
Tycker inte du att det är mysigt ??!

Jag - Jo det gör jag..

Micke - Eller vaddå ska jag sticka in näsan mellan skinkorna på dig och lukta där i stället ?

Jag - Hahaha du är ju störd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0