Dagens första...

... Träningspass !
Gick väl så där, körde mycket mindre övningar en vad jag brukar.. Men tog lite mer i vikt och körde explosivt i stället..

Har laddat efter med whey 50/50 och snart ska jag ta mig ett mellis innan middagen som blir senare i eftermiddag :)

Har även fått i uppgift att trän på takt och gå på många pass, så nu ska det bli mer grupp träning och mindre gym så jag någon gång kan börja instruera på allvar ! :) Håller tummarna

Nej nu ska jag planera helgens middag och sen ska vi och handla ! :)
Har även just startat tre tvätt masikner håller på att bädda rent i sängen " gör detta en gång i veckan " och sen blir det dammsugning av laggen samt dammtorkning av toaletten och grov rengöring, ska visa micke hur duktig jag är på att städa avloppen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0