Godmorgon - ingen shopping

Godmorgon på er alla, efter en skön natts sömn som slutade när mitt alarm ringde för tid att fara till Luleå insåg jag ganska snabbt att jag kommer att stanna hemma idag..
Ni kanske undrar varför ? - Det kommer inte vara kul att gå runt i Luleå i 5 timmar utan att ha med sig sällskap. Hade jag haft en halv månadslön att sätta sprätt på hade det inte varit något problem, men nu har jag inte det !

Men i morgon ska jag i alla fall följa med mamma till Finland så jag kan gå på rajjala och förhoppningsvis hittade dom sakerna som stod på min shoppinglista

Sportbh
BH plus trosa
Bomulls leggings
Kofta Rosa
Tröja svart
Jeans
Långt linne

Det var de :) Får väl se hur morgon dagen slutar !

Nu ska jag se det jag missade på TV igår när vi firade Sanna, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0