♥♥♥

I väntan på besked ; ) Nej men nu tycker jag att det har gått för länge innan vi får veta om våran nya bostad  ! Så jag blir så jävla sur hela tiden.. Förlåt mig för jag är en liten bitter fitta. ;)

Igår var jag till Finland / Happis med mamma och mormor och jag hittade en hel del, leggings skor, sport bh, linnen, tröjor m.m! Och i Torsdags fick jag underkläder av min älskling :)
Tänkte ta och visa här senare vad jag köpte..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify och tänkte föra över lite ny musik till mp3 så jag kan lyssna på sen när jag ska gå och träna, har faktisk inte tränat på hela veckan, har varken haft ork eller lust. Men nu tänkte jag ta mig i kragen?? och bege mig till NOVA :)

Jag har även varit ut och pillat på bmw som jag har fått, tur att jag tar körkort nu snart då så jag kan köra min bil ♥♥♥

Näääj nu ska jag gå och sminka mig, ps silver har adhd men annars så är det bra.. HAHA



GILLA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0