Min dag i ord

Godkväll nu har jag lagt ut rätt så många bilder här på bloggen som ni kan se ! och jag känner att jag håller inne på resten av bilderna som jag vill visa tills i morgon..
Spinningen gick jätte bra idag, jag var redan uppvärmd när jag kom till TC fick skynda hemifrån och såg en bil som hade kört fast så jag hjälpte till att putta lös dom, så sprang i principen halva vägen till TC så var lagomt varm i min dunjacka när jag kom dit :)
Cyklade 55minuter tog mig ett äpple till mellis och sedan fotade jag lite pratade snabbt med pappa och sen prommade jag hem! :)

Under dagen idag har vi prommat med Silver runt stan, det gick jätte bra och han prommade hela varvet så duktig ! Sen åkte vi och hälsade på Micke morfar och mormor,
Halva kvällen har jag legat och sett på The city och nu är det ett avsnitt till som jag ska se !

I kväll blir det film mys vi ska försöka se två filmer om vi orkar..

Ha en trevlig lördag xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0