Nu har jag inte haft tid

Att skriva blogg här, så Maria ringde och klagade på mig..

I måndags var det bara att vara med Micke och inte så mycket mer med det..
Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, såg i alla fall luftslottet som sprängdes men gammel gubben micke somnade ju halv tio så jag fick ligga själv i två timmar och se på filmen, men riktigt bra var den :)

Idag har jag varit förbi en sväng till Maria och sen har jag varit till läkaren, jag trodde att jag hade ljumskbråck men kvinnan ( ryssen med obegriplig svenska ) sa att jag har fått denna inflamation pga att jag rakar mig, ÄRLIGT tror jag inte på henne för fem öre så jag bokade en ny tid så till veckan får jag en svensk läkare som förhoppningsvis ger mig en vettig diagnos ! :)

Nu ska vi till Mickes morfar och hälsa på på sjukhuset, Micke har frigång till klockan 21.00 så då ska vi hitta på någonting kul !

Men skriver i kväll för har fått mina skor och har även varit på stan och handlat kläder åt både mig och micke:)

Och kanske en bild så ni inte glömmer mig ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0