Torsdag

Dagens...

Känsla : EXTREM träningsvärk i låren, igår kunde jag knappt ta mig fram idag är jag stel !
Humör : Bra
Måsten : Laga middag tills Micke kommer hem
Träning : Gymmet senare i dag, och sen blir det något pass på TC också.
Musik : Har ej hört någon låt ännu, isf min ringsingnal funhouse- pink
Längtan : Till ett besked, förhoppningsvis ett bra ett !:)
Kläder : Ska klä på mig efter att jag har sett en film ;)

Hejsan, nu är klockan snart två och jag hade tänkt hinna se en film innan jag börjar med denna dag, inser just nu att detta kommer jag inte alls hinna med, fast ska nog vara en litet tidoptimist och visst se filmen :)
Jag har många tankar och funderingar idéer och saker jag vill uppnå och detta känns riktigt riktigt bra !
Nu ska jag mysa ned mig under täcket med silver i famnen och sedan lägga mig på spikmattan och se filmen Amelia jag har höga förväntningar på denna film och hoppas att den är bra

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0