En Luleå sväng

Igår när jag slutade jobbet hade jag och Micke ingenting att göra så klockan 16.45 åkte vi till Luleå, vi tog med oss Carro på vårat mission att köpa vin åt mig ( se inlägg nedan ) Fast hemsidan ljög lite och Bolaget i Luleå hade inga boxar kvar, tyvärr hade dom gått ut i datum så i stället köpte Micke mig något annat rosé vin, smakade inte detta i går men får göra det nästa gång det blir vin drickande !

Igår var det den årliga krogfesten i Kalix lite tidigare en vanligt med lite skeptisk blick gick jag dit och trodde att det inte alls skulle bli lika bra som förra året, men ojoj så fel jag hade !
Vi ( Jag Carro Sanna ) Dansade hela natten lång faktiskt till klockan 02.20 under våra timmar på hotellet så satt jag inte ned en sekund ! Jisses vad kul jag hade har faktisk inte haft så här kul på flera flera veckor :)

Thanks babes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0