Hej världen

Sitter just nu på jobbet och uppdaterar, har tyvärr ingenting att göra och det är lunch först om 45minuter ! :)
Jag drog årets bästa chef parkering här ute i morse, står på två rutor, och latis som jag är ides jag inte parkera om, kan jag stå till svars och säga att jag har stor bil (not) och att jag var stressad (sant)

Hemma håller jag på att ladda ned flera nya filmer, har en lista på ca 12 filmer som jag vill ladda ned, så ska fortsätta senare idag också, så Micke får inte alls låna datorn :)

Ikväll blir det gym rygg / triceps, får se vilken tid vi åker mot nova men kan väl tippa runt sju åtta ?
Förövrig är jag jätte hungrig och är något sugen på swebar med smak choklad mint MUMS!

Puss och goo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0