Jag vann !

Utklassade just Sanna i mulle, fick 42p och hon 0p, lite bäst jag är ;)

Har suttit och bränt ut serierna från datorn idag, och laddar även ned hela cougar town så jag får ned den komplett, och i morgon blir det sista delen av 90210 s 2 ! Gud vad skönt att slippa se igenom datorn = till tvn !
I stället bara ta den lätta vägen och stoppa i skivorna med avsnitten i dvdn och trycka på play !

Nå men ska upp på jobbet i morgon i vanlig ordning, har även fått schem för två veckor framåt, jobbar hela student veckan ( ej torsdag ) och även helgen, men inte klagar jag får mig gott om pengar, som jag kan spendera på roliga saker :)

Vi ( Micke ) har även hittat sig en bil som han är sugen på, får se om det blir ett köp eller inte, skulle iaf vara perfekt till sommaren, fast jag kommer ju alltid köra min bmw..
Förresten har jag fått klagomål idag att jag kör som en idiot, och ärligt ja det stämmer det gör jag ;D
Ska hålla fartet nu i fortsättningen, och i morgon kanske en till gumma för sitt brev ! WIIHOO

Nu blir det någon ny film
Puss och goo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0