Wiiho Fredag :)

Gud vad skönt att det snart blir helg, jag håller ännu tummarna på att det ska bli bra väder.. Har ju sett dom senaste dagarna att vädret inte alls skulle bli speciellt bra i helgen, men dom kan ju ha fel :)

Igår blev det grillning med Sanna, Micke och så klart Silver :) Vi var i lantjärv och grillade bredvid sjön som är där, och jag och Sanna kände även i vattnet och det var riktigt riktigt varmt.. Men så klart det är ju alltid kallare ju längre ut du kommer så ska vänta ett litet tag till innan mitt första dopp. Tänker inte precis drar på mig en förkylning kommer inte vara speciellt kul att jobba nästa vecka i så fall :)

Måste nog åka förbi Mamma här någon dag, har inte sett henne på ett tag så måste ju höra hennes planer för framtiden och även delge henne mina planer ;)

Hoppas att mina tummar att mitt nelly paket kommer idag :)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0