Lite nytt

Hello nu har det börjats igen. Micke finslipar extra rummet och jag tittar på.
Tyvärr var gardinerna som vi skulle köpa helt slut sålda och dom kommer inte komma i lager på den närmsta månaden. Var sugen på att sno visningsexet från Ikea ! hehe ;)

Men extra rummet behöver ett skrivbord så vi kan ha två datorer och sedan är det färdig fixat !

Och nu till ideer till vardagsrummet ? Jag har ju kommit på allt till dom 3-andra rummen ( eller okej micke har hjälpt till ) Sedan har jag nu tänkt lägga vardagsrummet i hans händer så att han skall få sköta allt själv. Får se om han kommer på någonting fint eller om jag behöver hjälpa till.

I dag har vi fotat nya pass, inte för att mitt går ut förens om två år men alltid bra att fota samtidigt så behöver man inte funderar när dom går ut.

Ska försöka ta mig tid senare att fota extra rummet och lägga in, samt lägga in bilderna från i helgen.
Har inte alls orkat göra detta..

LATER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0