Nostalgi

Idag på vägen hem från jobbet satt jag och tänkte på pepparkaksdeg och mjölk.
Att jag måste köpa denna deg, eller göra en själv  !

Så nu när jag och Elin sitter och bestämmer dejt så får jag ett mess..

- Förresten dom har fått in peparkaksdeg på willys ! / ELIN

Snacka om att läsa varandras tankar..

För några år sedan så skulle jag och Elin åka från skolan ( IBH ) och äta lunch, då kom vi inte på vad vi ville äta så vi köpte oss en Liter mellan mjölk och ett paket med pepparkaksdeg.
Fick två muggar från Frasses och satte oss i busskuren och åt pepparkaksdeg..

Precis denna tanke kom upp i min skalle idag

- "pepparkaksdeg, måste ha, Elin, Mellanmjölk, när börjar den säljas " -

Vem tror ni har dejt till veckan med pepparkaksdeg ?!


Kommentarer
Postat av: Elin

det var precis IBH gången de jag tänkte på när jag såg peppakaksdegen :)

2010-11-03 @ 20:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0