Sugen !

Grr nej men jag är riktigt sugen på att köpa lite nya kläder så här mitt i vinter, typ några fina toppar och ett par shorts ;)
+ några halsdukar att värma sig med !
Så vad planerar jag och Micke att göra på fredag ? Jo åka till Luleå och shoppa lite !
Märk ordet lite eftersom att jag faktiskt måste hålla i pengarna tills vi åker och det är nu prick 2 veckor tills vi sitter i flyget på väg till Thailand. Tiden går fort är allt jag kan säga 
 
Igår tog mina nörd instinkter in och jag råkades bara läsa ut Om jag kunde drömma  jag låg vaken till ca 2 i natt och fick läst totalt 250 sidor under gårdagen !
Och sedan nörde jag så klart lite när jag slutade jobbet - Jag tvingade Micke se Twilight med mig..
NÖRD NÖRD NÖRD NÖRD !

Nu hoppas jag på en lika lugn dag så jag kan fortsätta läsa den andra boken om Edward och Bella


Ögongodis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0