Kallt..

Ja det börjar bli riktigt kallt ute nu, jag frös på kiss prommisen och jag fryser på nätterna, trotts att min kropp är kokhet så inte blir det något natt mys så att M ligger och håller om mig, Tur att Silver är så kär i mig så han ligger på min mage eller sked med mig, lite värme är alltid bra :)

Idag blåser det i lilla kalix och den första snön ligger ännu kvar. 0 gradit och 1- 2cm snö på marken inget att hurra för, allt ska ju komma på en gång !
Nu i vinter ska jag allt plocka fram mitt skoter kort och ta några vändor, måste så klart ha en skoter. Få väl se om pappa lånar ut sin pärla till lilla mig ?? ;)

Snart så är det december vilket resulterar i utlandert ( om inte i januari ) Sedan är det inte så mycket planerat, bil köp renovering av lägenheten, nytt kök och bad rum.
Ja det är ju alltid någonting.

Nu ska jag fortsätta jobba lunchen är slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0