Skit dag..

Jag har precis upptäckt av min förfaran att jag har fått en tandhals blottning, så att säga.

Detta betyder då att jag kommer bli tandlös ;) Nej men det börjar med att tandköttet drar ihop sig och sedan börjar man tappa tänder. ( förhoppningsvis inte nu )

Jag satt och googlade om detta och en man vid 29års ålder som hade snusat i 15år skulle sluta pga detta problem han ville inte tappa tänder vid 29år..

Men hallo jag är 19år och har snusat i 2år ! HELLLOOO ?

Så lösning på detta:
Sluta snusa ? - NEJ
Börja snusa längre bak - Antaligen.
Inte lägga snusen på tandköttet - ANTAGLIGEN !

Fint att min tandläkare inte såg att detta var på gång, var ju dit förra veckan ;)
Kanske inte syns, vad vet jag..

Ska via bild sen, mycket snyggt


FAN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0