It´s smells

Hello världen.

Just nu sitter jag på jobbet, och här har vi en god doft av bränd kabel / brand rök överhettad el !

Ja och ingen vet varför. Vi jobbar säkert så mycket så att allt har blivit överhettat ! ;)

Och nu längtar jag faktiskt tills jag slutar, ska se om M har gjort det han skulle, fixa sov rummet så vi kan sova i det nya i natt ! SAMT fotat det när det var tomt, har han ej gjort detta så blir det sex strejk i en vecka minst.
Haha men än har han 30 min på sig att fixa detta så om du läser nu M och inte har fixat så gå och fota ( bära ut alla möbler om du har burit in dom ) THANKS !

Ja ni får se renoveringen av detta lite senare i kväll..

Ska förresten jobba extra i morgon, fint med cash !

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0