Jag vill..

..Bo i en stad där man har alla affärer som behövs !
Alltså en stad som har alla kläd affärer som man inte måsta åka 7Mil till för att kunna handla kläder och skor, utan endast behöva snöra på sig skorna och gå någon bit så är man framme för att se vad som finns att inhandla.
Som tillexempel jag har ett par skor som jag verkligen måste ha men butiken ifråga vet inte om dom får in dom, hur lätt hade det inte varit att bara gå och kika då och då om skorna är på väg in en att i stället måste ringa eller mot all förmodan ta bilen och se om dom har kommit in, Men ack den som ger sig !

Så vad funderar jag på då  ? Jo helt enkelt vilken stad jag skulle kunna trivas i ?
Det skall finnas
Fart och liv
Träning
Mys-faktor
Fina gamla hus
Shopping till max
Nära till flyg
Varmt
Nära till vatten sjö

Ja det var väl allt !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0