Matolja

Tjenis, dom senaste dagarna har jag varit sjuk, och igår for jag och arbetade fem timmar.
Sagt och gjort min röst var inte att leka med jag var riktigt riktigt hes och detta blev värre på kvällen.
Idag när jag har vaknat så har jag tappat rösten helt, antingen får jag viska för att försöka få ut orden eller så får jag helt enkel prata " högt " och det knappt hörs, svin jobbigt jag som älskar att prata har tappat min röst !

Tips från coachen var att jag skulle dricka matolja så jag tog mig precis en shot med matolja detta kan jag säga är inte att leka med, jag skulle kunna förklara konsistensen när oljan rinner ner i halsen men jag besparar er ! Men jag är inte bättre för det så får helt enkel hålla tyst idag, hoppas bara att jag får tillbaka rösten tills i morgon annars kan jag ha svårt att jobba !

Nu ska jag och Micke jobba lite på teckenspråk han förväntar sig att jag skall kunna svara på allt han frågar och sedan kommer han på sig att jag inte alls kan det, så teckenspråk here i come !



Matolja ? Sprit ?

Jag låter filmen tala för sig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0