En blå bil

Jag vill ha en blå bil, jag har funderixat på en Audi men ändå audi ?
Sedan fick jag tips om BMW 330 och jag kom på att jag körde en sådan förra sommaren, men kombi i BMW är inte fint så en sedan / Coupé med fyra dörrar och i blå färg skulle vara ok och nya fronten gärna m / sport-paket, men kanske en fem serie eller tre. Eller varför inte slå till med 10ans 7 serie ;) Nja kanske måste börja gå på gatan för den bilen.
Men åh detta var svårt ingen annan som har tips på bra bilar ? Måste ju få med mig barnvagnen senare kan bli lite jobbigt att bara bära runt på barnet till så där 1års ålder :)


En guldig 7 serien

En blå bil :)



Förra sommarens BMW




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0