Höst vinter sommar



I Måndags när jag slutade jobbet och var hemma vid halv tolv tiden ( alltså på kvällen ) så insåg jag att jävlar det har redan blivit höst kyligt. Det var rått, blött och kallt ute på kvällen ändå var det 15grader men ingen värme bara fuktigt. Det känns inte alls kul för på Onsdag sticker jag i väg två veckor till värmen och när jag kommer hem får man ha på sig skinn jacka stickade koftor och stickade strumpbyxor.
Just nu känns det lite onödigt att jag brände iväg 4000kr i Luleå i måndags på sommar kläder linnen och shorts och en kjol. Men det är ju en investering till Turkiet och om inte annat till i vinter när jag komer vara för stor för att kunna ha på mig mina kläder, hey gravid mage.
Veckan vi kommer hem från Turkiet så är jag i vecka 19 sådär ja då har nästa halva tiden gått på ett ögonblick, Dagen efter vi har kommit hem skall jag även göra UL så vi får se vad som sägs.

Nu ska jag fortsätta i kväll tänkte jag lägga in bilderna från shopping svängen, samt ladda ned lite musik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0