Onsdag



Godmorgon, Så nu är det Onsdag och jag är alltid i V17 Månad fyra.
Nu är det två veckor och en dag kvar till UL.
Och 168 dagar kvar till BF, men jag har nu bestämt mig att jag skall låta någon annan föda åt mig ;) Så jag slipper ligga där i timmar och sära på benen och " gå " sönder :) Så då ska jag övertala läkarna att jag ska få snittas, good luck så ärligt det blir nog en vanlig si så där 30h förlossning med 200 stygn ! Något att se framemot

Idag är det jobb fram till kl 12.00 som gäller sedan måste jag hem och packa det sista och se om jag har med mig allt ? Igår hade jag inte ens kommit på att ta med mig linser, då hade jag fått gå runt med brillorna hela tiden.
P-piller och pengar brukar vara det viktigaste men nu behöver jag inte ha med något av detta, pengarna tänkte vi ta ut på plats eftersom att det är bättre kurs på detta och ja p-piller förstår ni nog varför..

Nå kanske ska äta upp mackan börjar på 15


Kommentarer
Postat av: Ida Bergeskans

Gud vad roligt att ni ska ha barn - grattis! :-)



Ähh, förlossningen fixar du lätt-som-en-plätt, däremot förstår jag att otränade tjocka paddor får knösa i 30h - men du är ju vältränad... Snälla hoppa inte vanlig förlossning om du får välja - det är svin coolt (& du slipper ett svin fult ärr på magen)!

2011-08-10 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0