Today har vi varit på båt utflykt varken j...

resize_image_147 (MMS)

Today har vi varit på båt utflykt varken jag eller Micke tyckte det var någon höjdare men då har vi provat det i alla fall:) Det blev en hel del bilder så kommer ha mycket att visa senare. Lördag är det idag vi har precis varit och ätit middag och jag har shoppat nya skor jag kan säga att min väska vägde 15.6 kg när vi flög ut för två veckor sedan och ja det har blivit lite mer att packa eftersom jag hade heller ingenting i min väska som skall lämnar så vi får se vad övervikten blir, och Mickes var också tung 14.1kg haha :) Det är bara tre soldagar kvar sen kommer jag hem till regnet och kylan igen planet går vid tre på onsdag och vi är väl i luleå kl sex / halv sju :) Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0