Det senaste

I helgen fick jag mitt rekord ord i wordfeud, hade för mig att det var 160p men det var ju bara 126p



Jag är nu gravid i vecka 33 och magen bara växer och växer


Dom tre senaste dagarna har det snöat i Kalix så vi får nog en vinter ändå.
Snö är 100gånger bättre en regn, allt är mycket ljusare och jag blir 100gånger piggare och lyckligare.




Jag har fått en ny åremössa av Mamma så nu har jag två stycken



På fredag har vi personal fest med jobbet, julbord mingel och party på hotellet, innan det blir det en förfest. Dock blir jag nykter iår.. Haha kan bero på att jag har palten att tänka på ;)

På förra personal festen var jag också gravid ;)

I kväll ska jag färga mitt hår, och sedan om en månad eller två så ska jag förändra mitt hår till en annan färg :)

Blont och långt kanske ?

Ja det var väl det senaste det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0