Fredag



Denna vecka har jag tre dagars helg alltså är jag ledig i tre dagar :) GRYMT skönt
Idag har vi bara myst på, städat lite och jag har sovit mycke, tyvärr så ska man självklart få ont i halsen när man väl är ledig.. Men det går förhoppningsvis över.
Vi har för ett litet tag sedan varit och köpt godis och tänkte nu mysa ned oss i soffan och se lite film och äta godis och dricka julmust MUMS!

I morgon skall vi till Luleå och hämta Mickes syter som har varit i Thai samt skall vi shoppa barnkläder sen vet jag inte vad kvällen har att bjuda på jag är sugen på att se den nya Sherlock holmes men får se om vi hinner med någon bio i helgen.

Nä ska kila nu skriver mer senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0