Gravid vecka trettiofyra

Here i am vecka trettiofyra redan, sex veckor kvar sedan är det möjligtvis bebis.. Om inte bebis vill komma lite tidigare eller ja senare om bebis mot förmodan önskar göra det. :)
Under den förra veckan har barnet levt loppan i min mage, jag förstår inte alls vart all energi som barnet har kommer ifrån för en lugn stund är det då inte.
Igår sparkade h*n så mycket och hårt att jag nästan ville börja grina av smärta, och ni som känner mig vet att jag inte gråter för mycket här i livet :)

Mina hormoner har även gått bananas, i fredags på julfesten så höll en av mina chefer tal om att det är vi personal som får jobbet att gå runt, ja vad händer hormonerna börjar härja och jag står nästan och grinar på dansgolvet på hotellet... Sen så har jag ångest för att Silver inte är hemma med mig, utan att han i stället är i Risön när jag jobbar så mycket, ja då har jag legat i sängen och mått skit i flera timmar i dag och barat vilja dö för att jag tror att han / silver tror att jag inte Älskar honom. FY helt stört !
Jag gillar inte att jag inte kan kontrollera mina känslor för tillfället - DET SUGER - så snart är jag nog mindre hormonell.. Och fortsätter vara den känslokalla människan som jag egentligen är :) haha

Annars inga bristningar på magen än så länge vilket jag trodde jag skulle få redan i vecka 20, men får väl se om det kommer på någon vecka.
Mina höfter har blivit sjukt breda ser ut som en ladugårdsvägg nästintill.. hihi
Jag har inte vägt mig på länge men har lätt gått om Micke med flera kilon.
I morgon ska jag till BM och ta prover på Labb samt prata med BM så får se om jag lär mig någonting nytt, för en gångs skull så skulle jag fråga BM någonting men jag kommer inte ihåg vad det var. Förvirrad tjej :)

Nu får ni se vecka 33 i bilder
Så här ser magen / palten ut ♥



En aning breda höfter ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0