Lista

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen

Vem fick du senaste sms av? Micke

Vem tänker du på nu? Alla olika, men Micke iaf.

Vem pratade du senast i telefon med? Micke.

Vems hus var du senast i? Mammas och Kurts hus

Vem önskar du var med dig nu? Svårt men skulle vara mysigt om Micke var hemma.

Vem är din favoritsläkting? Oj, släkting då säger jag nog Kusin Sarah, för närmsta familjen räknas ej :)

VAR

Var är din mobiltelefon? I köket tror jag..

Var handlar du mest? På H&M och ICA :)

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från H&M

Var åkte du senast bil? Hem från jobbet för ca 6h sedan

VAD

Vad åt du senast? Köttsoppa och en smörgås

Vad drack du senast?  Vatten

Vad är det för färg på dina byxor? Gråa. Mysbrallor.

Vad är den närmaste saken som är blå? Något plagg i garderoben, annars glas i köksskåpet.

Vad har du på fötterna? Sockar

Vad är din favorit färg? Svart, vit, rosa, grå oj det kan variera från dag till dag.

Vilken film såg du senast? Hanna

Vad hör du just nu? Silver som leker i hallen.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Självklart


Hånglat på en bio? Jag tittar faktiskt på filmen när jag är på bio, jävligt onödigt att betala för att se en film som man inte ser.

Hånglat i skogen? På en skala hur ofta är jag i skogen ?

Tyckt att din kusin är het? Njaa pratar vi om pojkar nu ?

Sovit naken? Varje natt.

Kört över hastighetengränsen? Nej, kör alltid minst 10km/h under gränsen...

Målat om ditt rum? Nej har alltid haft tapeter i sovrummet  / mitt rum.

Dansat framför en spegel? Ja

Fått hicka? Ja

Dumpat någon? Ja.

Stulit pengar från en kompis? Nej

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.

Varit i slagsmål? Ja

Smugit ur ditt hus? Det har nog faktiskt inte hänt

Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja

Hånglat med en främling? Ja

Älskar eller saknar någon nu? Jag saknar Micke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0