Tisdag

Jag känner mig oerhört nöjd med att vara sjuk - not - ont i halsen sen i helgen som bara har blivit värre och feber.. Alltid är det någonting !
Mina dunder sovtimmar hjälper i alla fall lite på traven så förhoppningsvis blir jag frisk snart : )
Igår roade jag mig med att se på greys och jag kan säga att jag såg verkligen på greys jag såg på hela 10 avsnitt innan jag somnade om för natten igen.. Idag har jag inte tänkt nöta riktigt lika mycket men har väl snart ingenting annat att göra en att lägga mig i sängen och titta på greys :) haha

På lördag är det julafton, lite kul ! Jag längtar efter att Micke ska få min julklapp ♥
Själv är jag bara lite nyfiken på vad han har köpt till mig.. Men bara lite ;) haha

Nä men om man skulle leta upp lite julfilmer och se på dom senare idag har någon något tips om bra julfilmer ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0