Vecka 35 i bilder + mamma ledighet och annat

Nu till bilderna från förra veckan alltså vecka 35, i söndags gick vi in i vecka 36 så dom bilderna ska jag fota senare i veckan.

Ialla fall under vecka 35 har jag börjat få sura uppstötningar samt kännt mig lite illa mående av och till.
En under hela min graviditet så har jag inte spytt en gång och jag hade tänkt hålla mig utan att behöva spy :)
Annars har jag inte fått några bristningar ÄNNU peppar peppar ta i trä, förhoppningsvis får jag inga heller.

Om två och en halv vecka har jag tänkt gå på mamma ledigt♥ ångest är bara förnamnet jag har jobbat på Silja i 1 år 8 månader och jag har nästan alla mina vänner där tänk att inte träffa dom varje dag som man annars gör. Oj oj kommer vara sjukt jobbigt men tur är så har jag inte långt för att fara och hälsa på samt kan jag luncha varje dag :)

Och rik kommer jag inte vara under mamma ledigheten eftersom att jag har tänkt ta ut lite mamma dagar så att man kan ta ut under flera år, jag har " som jag känner nu " tänkt vara mamma ledig till September månad och sedan får Micke vara pappa ledig så länge han vill :)
För jag tycker att pappan också skall kunna / få vara hemma med ett litet barn och inte mitt i allt ta hand om en 1,5 åring helt själv utan att ha varit hemma mer än efter jobbet när barnet har varit litet.
Nej utan han måste ju också få prova på att vara med ett " litet " barn och inte missa den tiden heller :)
Detta är i alla fall vad jag tycker.

Annars så rullar allting på vi har köpt det mesta ( haha som man tror i alla fall ), blöjor och salvor ska vi köpa under nästa vecka då vi även har tänkt stoppa ihop barnsängen och skötbordet, installera babyskyddet och packa bb-väskorna :) woho det är så nära nu bara några ynka veckor kvar tills lill ♥ är i våra famnar.

Förresten har någon några tips på saker M.M som är bra att ha när man skaffar smått ?
Alltid kul att veta vad andra tycker om SKRIV en eller flera kommentarer !!

Och nu till bilderna :)


Liggandes i sängen ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0